Sova sova sova

Shit pommes frites alltså vad jag längtar efter att nana kudde just nu! På väg hem från en liten after work-öl. Träffade 2 killar från Dalarna som var fett impade att vi kunde gissa på att dom var från Dalarna. Jag kunde även att de var från Vansbro (ledtråden var simning = inte svårt för en framtida sportjournalist!). Den ena killen hade klätt upp sig i en väst för att vara fin i hufvudstaden. Så sött!
För mig finns det dock bara en kille (förrutom papi). Om han bara kunde klä sig i en väst ala Casa skulle allt va prima. Skulle garva ihjäl mig höhö!
Idag träffade jag jobe. Vi diskuterade (för) nyktra människor. Jag gav henne ett visdomens ord på vägen: tjejer som vi behöver killar som blir tillräckligt packade för att missa all skit vi ställer till med.
Det var bland det klokaste jag någonsin sagt..
Den galna tiden är kanske ändå över, kommer med kärlek minnas all The crazy shit som ställts till med, men ändå så händer det ibland att vi uppträder lite lite ostädat (i vissa ögon, inte i våra!!) men liksom hallå man lever bara en gång och då ska man väl för sjuttsingen ha så kul det bara går!?!
Men självklart kan man inte alltid ha kul, ibland måste man jobba (går ändå att försöka göra det så roligt som möjligt) och ibland är det andra tråkiga saker som hur mycket man än vill aldrig blir annat än tråkiga. När man sen då går och gör någonting roligt, typ går ut med sina vänner ja då är det väl ingen som kan döma mig för att ha så roligt som det bara går?! Livet är kul! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback