Menheeeeej

Så trevligt att just du läser det här!
Idag var jag och tog livmoderscellprov. Det var inte farligt alls bara så att ni vet. Barnmorskan berättade att hon var pensionär men jobbar extra för att hon tycker att det är så otroligt roligt och ja just som man ligger där med benen i vädret så undrar man lite granna om hon är helt kry, hur kul kan hennes jobb verkligen vara?! Det är ju någonting lite sjukligt över de människorna som jobbar med att kolla andra i u-livet..
Nu ska jag strax jobba, det är inte särskilt asakul direkt men man måste..
I tisdags var en mkt viktig dag i mitt liv, då såg jag nämligen första avsnittet av gossip girl säsong 5. Som jag väntat! Och bra var det så nu är jag sjukligt förväntansfull inför säsongen :)
Btw älskar jag vädret idag, önskar att jag inte skulle jobba så att jag istället kunde spendera eftermiddagen med att plocka svamp.. Till alla er som kan gå ut: DO IT!! Ni kommer omöjligt ångra er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback