Men alltså bränn köttbullar i hvetet!

Sitter själv på en läkarfest och kommer på denna relativt bra hälsningsfras. Googlade bra hälsningsfras tidigare och hittade en diskussion om detta där någon skrivit: "jag säger hejsan hoppsan när jag vill skoja till det lite extra". Hur tråkiga kan folk vara? Dör inombords... Min brorsa har förresten börjat blogga! Har alltid försökt få honom att Göra detta, framförallt från Moskva men han har vägrat. Får mig att hoppas att han blir finansminister i framtiden fast han säger nej.... Bloggen kan anses tråkig fast jag kan förstå hans funderingar. Jag funderar oxå hela tiden, dock något mer banalt typ Som hur många dagar måste det gå för att man räknas som förstoppad? Varför donerar man inte mensblod? Och vad händer egentligen om man springer naken i Täby c? En sak som jag kan säga är att Nisse är bäst!! Söt också!!! För att fastställa varför jag är själv: står i kön med Malin, Nils m.flera då en toastmaster Master Tränger sig Förbi Och jag hakar på. Så nu är jag här helt lonely och väntar. Ångrar mina synder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback