Go kväll

Idag jobbade jag ett långt pass 12-21 men tiden gick fort trots att det var stört lite folk! Men lite gossip girl-snack och lite wordfeud livar upp vilken dag som helst. Även otroligt lycklig över att RGB tog em-guld igår :D:D Idag hände något väldigt stort, självaste Ingmar Stenmark kom in för att dricka kaffe!! Gissa om jag blev glad?? Men vad händer? Jo i en av de mest betydelsefulla stunderna i mitt liv så pallar jag inte trycket, blev så nervös och fnittrig att jag var tvungen att be Susanna ta kassan.. Missberäkning i planen. Försökte sen göra ett hjärta i latten, är jättedålig på det men för ovanlighetens skull såg det lite mer ut som ett hjärta och inte bara som en boll. Ingmar såg väldigt imponerad ut och han kollade på mig med stor respekt. Men nu ljuger jag, han såg likgiltig ut och kaffet var till hans fru... Hon var nog ändå imponerad men dålde det väl pga svartsjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback