Underbart väder

Älska älska älska!!
Idag har jag jobbat lite granna, sen hängt med mina päron, njutit lite i solen och städat förrådet. Herre min skapare vad prylar jag har alltså! Inte helt sunt.. Och det jobbigaste är att jag vill ta en sväng förbi galoppen nu och handla mer skit. Men ska hålla mig borta därifrån..
Har bestämt mig för att ordna en liten auktion för mina vänner där de har chansen att komma över några av mina värdefulla prylar. De kommer även att ha chansen att dricka ett glas vin och diskutera tex lite politik med varandra. Gud så skoj det ska bli!!
Nu ska jag ta en dusch, vill inte lukta svett, ska på en romantisk middag hos SarahB med Malin, frida och flirtiga punkaren. Sen ska vi tegla. Det var inte direkt igår man skakade rumpa på tegel men det blir kuuul, flirtiga punkaren är ju med liksom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback