Ikea

Var på Ikea med mamma igår och det var kul. Hade lovat Nisse att inte köpa något onödigt alls, jag skulle aldrig köpa något onödigt och det gjorde jag inte heller. Iaf enligt mig för hur nödvändigt är det inte med en väldigt glittrade julkrans?
Insåg iaf att Nisse inte skulle hålla med så jag gömde den på vinden men sen så hittade Nisse den ändå och tyckte att det var det mest onödiga jag någonsin köpt. Till slut kunde han dock hålla med lite granna om att det är väldigt viktigt att överglänsa grannarna när det kommer till julkransar på dörrarna. Min kommer glittra så mkt att grannarnas ögon kommer SVIDA!!
Har förövrigt kommit på några bra saker med att bo i lägenhet:
Man slipper skotta (bra när man har bråttom, dåligt när man vill gå ut och skota lite för att det är kul)
Man behöver inte vara rädd för att det står en älg på tomten vilket jag alltid var i mitt förra hus för vi hade 2 älgar där en gång. Detta satte mina tankar i spel, det gick tom så långt att jag inbillade mig att det fanns en Björn på tomten. Mamma brukade föresten mata rådjuren med morötter på tomten = ingen bra idé för den som inte vill ha trädgårdslandet förstört.
Man kan tjuvlyssna på grannarna och måla upp fantasiliv åt alla. Väldigt kul

Nej nu ska jag gå ut och göra något vettigt, sen ska jag jobba och efter det ska vi till tegel. Bordellen är back on


Kommentarer
Postat av: kajsa

Stackars Nisse..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback