Hej underbara torsdag!

Livet blev verkligen mkt bättre igår när jag väl började jobba så jag vart lite glad igen :)
Idag ska jag jobba Ashårt och sälja en massa och sen ska jag åka hem och känna mig sjukt nöjd. Den här veckan har jag jobbat 45 timmar, fortfarande mkt för att vara mig men jag gillar det, kanske tom hoppar in och gör några extra timmar om jag får. Har alltid drömt om att vara en hårt arbetande kvinna men hittills har det gått väldigt dåligt, är även en rätt lat person. Men jag jobbar på det!
För övrigt finns ingenting spännande att förtälja förutom att jag hörde en äcklig sak på radion imorse i flirten så sa en tjej "älskar dig älskling" till sin kille. Allmänt känt att jag mår dåligt av ordet älskling (iaf publikt) och att då använda det ihop med älskar dig, det är liksom outhärdligt för mig. Jag är verkligen så gosig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback