Blää

Idag är en sådan dag då allt bara är fel. Mitt hår är gult med svart utväxt, min mage gör ont, mitt huvud värker, mina ben vill inte bära mig, frukosten smakade skit och tunnelbanan var sen. Allt är helt enkelt fel och det enda som överhuvudtaget verkar någorlunda vettigt är coldplay. För Coldplay är alltid rätt <3
Men helt ärligt ville jag lägga mig i sängen och ligga där och vänta på bättre tider. Så fungerar det dock inte, jag vet att det enda som hjälper är att få frisk luft, helst jogga, eller jobba och glömma bort att det överhuvudtaget existerar något annat än just jobbet.
Funderar även på att Förtränga att det ens finns någon vid namn dan Humphrey..
Usch för mitt ovanligt svaga psyke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback