Hej gott folk!

Är på jobbet, Chillar just nu för våra datorer har lagt av... Ska jobba 55 timmar den här veckan och min första lediga dag är nästa söndag. Så om någon vill ses är svaret nej. Inte för att jag tar för givet att någon vill det men man kan ju alltid hoppas :)
Min lön sist var sjukt bra (för att vara min lön iaf). Nu är jag livrädd för att spendera pengar för jag vill ha kvar
Mina älskade pengar!! Jag ska ju ha ett kassavalv som Joakim von anka och bada i mina stålar. Lång väg kvar att gå men det är väl toppen att jag börjar med denna 55-timmars vecka!?
Köpte en ny jacka i Globen, kände Att jag behövde en ny ridjacka. Men lyckades stoppa mig själv från att köpa ny ridhhjälm, ridbyxor, schabrak och en trailer. Var väldigt nära att köpa allt detta och jag rider inte ens? Ibland förstår jag mig inte på mig själv? Mkt oklart varför jag budade 40 000 på en trailer. Liksom jag har ingen häst, behöver inte ens en trailer, vill inte ha en och viktigast av allt: jag har inte 40 lax att lägga på en trailer! Fick panik en stund efter att jag lagt budet och Jempa
Påpekade alla dessa punkter ovan och såg framför mig hur jag skulle behöva ringa min pappa och berätta att han precis köpt en trailer. Han hade inte varit jätteglad :)
Men jag ska försvara mig lite för jag luktade lite pengar i den här affären, faktiskt! Tror jag hade
Sålt den vidare för mer :)
Någon budade iaf över mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback