Fest

Har varit antaggad hela veckan på tegellördag och nu är den äntligen här :) Känns som tiden spolats tillbaka typ 3 år och jag sabbe och Rizz är brutalt taggade på tegellördag hela tiden, finns inget annat liksom! Haha vilket liv va.. Vissa saker har ändrats, en del människor har försvunnit, Rizz killar har bytts ut hehe och jag behöver inte starta varje kväll med att be mina vänner skydda mig mot nisses aggressiva hångelattacker.
Just nu krökar jag själv på en enslig tåghållplats och allt jag önskar är att Mullan hade börjat spela in sin dokumentär om mig för just det här är spännande. Väldigt faktiskt! Ensam, kissnödig och smått berusad! Lo Engboms hjärna är
Väldigt spännande just nu faktiskt!
Får se hur denna afton slutar..


Kommentarer
Postat av: Rizz

Hahaha dröm!!!Älskar att vara åter igen få uppleva känslan av att vara en 18årig fnittrig tegelhora. Typ det bästa som finns!

2011-11-29 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback