Valborg!!

Åkte till Uppsala i lördags och det var helt asanice! Sjukt med folk, aspeppad stämning liksom och underbara vänner <3 Egentligen så skulle jag och Bexter dra hem till sthlm och festa vidare här men Heddan skulle stanna där för hans polare bor där och dom hängde vi med hela dagen och ni vet när man träffar nytt folk som bara liksom känns så sjukt rätt?! Så rätt att man inte pallar att lämna dom och dra hem, det hände iaf mig så jag stannade kvar. Vi rockade 90-tals dängor på Jonas rum och blev lite mer berusade. Jonas blev väldigt berusad kan man säga och stod för några av dagens höjdare. Några av de bättre sakerna som hände under dagen:
*Jag och Katarina försöker hitta ett ställe att pissa på och knackar på i en studentkorridor, när en tjej öppnar så tar jag första namnet på namnskylten och frågar om Alberto är inne. Det är han inte men jag berättar att han lovat att vi ska få kissa, vilket vi gör, sen så när vi ska gå så kan jag inte hejda mig själv och säger att Alberto bett oss ta med öl till honom och en kille visar oss till ett helt ölflak och jag inser att det är en mkt lycklig dag. Men jag hejdade mig och tog inte hela plattan för jag har faktiskt ett litet samvete och jag ville inte förstöra Albertos valborg.
*Bexter och jag hittar en kundvagn som vi börjar kalla partyexpressen, sedan körde vi runt varandra som galningar bland allt folk (som ser sura ut). Det var kul och helt galet, Rebecka välte fem gånger och började blöda. Vi skrek även "Se upp här kommer mogna klubben". Och så fick vi betalt för att köra folk. Garvade mkt
*Nu kommer vi till ett väldigt skönt citat av Jonas (som var väldigt berusad som jag redan nämnt). Cattap, Rizz och Sabbe kommer upp till usala i bil och hämtar oss hos Jonas. När vi kommer fram till festen vi ska på så säger Catta:
Ta det lugnt nu Jonas varpå Jonas kliver ur bilen och säger: Det är helt sjukt men taxichauffören sa precis ta det lugnt nu Jonas. Hur fan vet hon mitt namn?
Och då garvar alla såklart och berättar att det inte är en taxi.
Sen spenderar vi lite tid på en soft utefest med dj och dans i ett partytält där dom också spelade 90-talsmusik. Sen så kom Nils dit och då blev jag glad, det blev även Heddan tror jag och senare så drog vi till sthlm med Cattap. Sjukt roligt hade jag iaf!
Nu ska jag nog gå till myrorna innan jag ska jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback