Music

Laddade ner guettas nya låt igår, where them girls at och alltså den är svinbra, kommer typ bli sommarens låt känner jag. Iaf för mig då, vill typ stå på något högt så att det blir som en scen med mallan och jo i fbo och dansa järnet. Wish I was 18 igen... Har jobbat två tidiga mornar nu och stått och gjort mackor och då diggar jag lite musik samtidigt och nu vill jag nämna några låtar som jag alltid förbluffas över hur sjukt bra dom är: Mary J Blige och Bono- one Roxette - it must have been love Eskobar - someone new Tlc - unpretty Whitesnake - here I go again U2 - sometimes you can't make it on your own, delen med it's you when I look in the mirror and it's you when I don't pick up the phone är helt underbart fantastisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback