Hojhoj

Är hemma in Sweden nu. Åland var mysigt och vackert såklart. Det är lite segare där med grönskan så det var precis så där ashärligt när träden precis börjat bli gröna. Hann med att fynda på loppis = asglad och så hann jag käka glass, godaste glassen i världen <3 Sen fick jag träffa 2 underbara människor på mitt absoluta favoritställe på hela jorden, åkte ner till skag där vi har vårt landställe och fick middag av matilda och Kajsa. Kanske mer av Matilda för Kajsa var typ handikappad, hon hade nackspärr så hon kunde inte röra sig, såg ut som en gammal tant. Det är så vi ska ha det sen när vi är typ 80 bast, sitta på skag och spela Uno och snacka om alla underbara sommarminnen <3 jag ska bo i en liten stuga som nästan blåser omkull när det blåser nordan och så ska jag fiska i stormen och vara ascool. Hello underbar pension! Nu tror Kajsa också att jag ska överdriva nån story om henne här men det ska jag inte :) måste ändå bara nämna hur underbart det är att hennes boyfriend tycker att Den bästa delen på Victorias secret fahion show är när Enrique Iglesias uppträder för Fredrik tycker att han är snyggast på jorden typ. Efter kajsa då :) Får iaf lust att reta honom för det här höhö Anyway I love Åland! Nu ska jag grilla med lite vänner i vasaparken och bäst av allt är att Wallander kommer <3 den mannen kan göra kvinnor lyckliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback