hejsvejs

idag är det vårruset. Jag är dålig som inte är med men jag hade helt glömt bort det och bokat in andra viktiga saker...
I söndags så kom Walle till sthlm och alltså den mannen är underbar! Gillar den positiva energin han sprider och ja alltså han är helt fantastisk! Den som inte har träffat honom har gått miste om något tycker jag. Kjamgo är han också förresten!
Vi grillade iaf i vasaparken, me, cp, crille (som hade röda shorts jippie!), Heddan, Robin, Nils, SarahB och så Walle därå. Kändes som ett helt komplett gäng.
Det absolut roligaste som hände var att Heddan hade spanat in nån brud som han glodde på i typ en timme, dom var ett lite udda gäng, typ 5 brudar och en lite äldre dam. Sen så ska dom gå och Johan hetsas till att gå dit och fråga om dom ska fika (bruden och han alltså) och hetsningen lyckas (fråga inte hur) så Johan går dit och vi andra gillar det höhö men sen så när Heddan kommer ner dit så ser han att tjejen har tandställning, för en gångs skull tänker Johan snabbt och förstår att hon kan vara aningens för ung så då improviserar han snabbt och säger något i stil med: ööööh alltså vi har pratat lite om det här och vi undrar vad ni gör här egentligen?
Antagligen tyckte dom att det var en konstig fråga men dom svarade iaf, det var nån typ av "inför konfirmationen-träff".
Väldigt mkt för ung alltså men jag är stolt över johan att han var så himla kvicktänkt och dessutom så garvade vi rätt mkt :)
Vi mös även lite med Waldemor och det var total lycka!

Igår var Walle förbi på mitt jobb och lämnade en sak och då såg alla imponerade ut och frågade om det var min pvän (med beundran i rösten) sen så berättade jag om hur cool Walle är med sitt nya fjällräven jobb, att han typ är Mr Fjällräven USA och så där va och alla verkade ännu mer impade. Walle var mkt coolare än September som också kom in. Btw så var Filip Hammar inne häromdagen, jag fick fjärilar i magen ooooohhh

Nu ska jag ladda ner lite avsnitt av The Good Wife, gillar verkligen den serien, sen ska jag kolla på några avsnitt och sedan ladda upp inför imorgon för Sarah B och jag ska på brunch på stallmästargården. Ska klä upp mig tror jag. hej dåra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback