hejsan

dom senaste dagarna vet jag typ inte ens vad jag gjort, jo vaknat upp i måndags, trott att det var tisdag = glad men sedan insett att så inte var fallet. Har då fallit i gråt eftersom nya gossip kommer på tisdagar :( Som tur var gick ett dygn mkt fort då jag jobbade i typ 10 timmar. Så igår var äntligen dagen D häroch jag såg det nya avsnittet och herre min gud vad bra det var! Just nu är mitt liv bara väldigt jobbigt för jag vill bara att en vecka ska gå så fort som möjligt så att jag får se vad som händer. Herre herre herre gud alltså allt håller på att falla samman helt alltså eller så blir det tvärtom? Men älskar Chuck Bass väldigt mkt iaf.
Matilda var här igår också och det var mysigt. Först så shoppade vi och sen mosade vi i oss pizza, tvingade henne att kolla på gossip och sen rosa the movie höhöhö. Sen så sov hon över och jag, som är så otroligt mogen, gav henne ett gott råd för livet:
Alla killar går att ersätta. Så länge det inte är Chuck Bass, då är det omöjligt.
Så om man typ blir dumpad så är mitt tips att kolla på gossip girl, speciellt chuck då och så blir man typ lycklig igen.



Har förövrigt hängt väldigt mkt med mina nya vänner dom senaste dagarna. Tyvärr kan vi inte ses irl utan bara över internet, på en väldigt softifikerad och mogen sida vid namn chuck and blair 2,0. Den senaste dagen har dock ett stort bråk blossat upp och stämningen har varit väldigt hatisk. Ni förstår att det råder väldigt delade meningar för om chuck verkligen är bra för Blair eller ej. Nu håller jag mig borta lite och låter de tokiga 14-åringarna diskutera detta själva.
Ja men jag vet mitt liv har spårat ur totalt! Mogna klubben 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback