Hejhejhej

Idag ska jag jobba megamkt. Bokade in mig på extrapass så först 7.30-13 i gallerian och sen så på mitt vanliga ställe 15-22.30. Får se om jag dör någonstans på slutet. Är väldigt bra att jag ska jobba hela dagen iaf för 1. Det ska regna 2. När jag är Ledig spårar allt ur, shoppar som en galning. Shoppingen spårar ur nästan lika mkt som det spårade ur i lördags då Vi var hemma hos Sarah B, grillade, hade 90-tals musik-kväll och förberedde oss för en tegel/bordell-reuinion. Iaf så började Sarah bs veranda brinna, det är det som är det spårade. Släckte dock elden.. Sen så sööööög tegel, kommer aldrig mer gå dit men då hade vi en trevlig kväll i Sarahs lägenhet, the drama place, med 2 dark knights som är helt underbara! Nu ska jag börja förbereda mig för denna långa dag.. Ska sen till Täby och kjamas med mamma och pappa. Eller mamma kanske får en halvstel kram (kramas är inte min grej), pappa och jag kramas aldrig och dessutom hängde vi igår och i förrgår så no hugs där inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback