Gillar

*robyn-call your girlfriend *nicki minaj & rihanna-fly <3<3 *vädret & att sarahb och jag ska bada i skavlöten idag :D *att grilla majskolvar *senaste gossip girl-avsnittet! *Att min pappa har röda chinos. Försöker få nisse att köpa röda shorts men han sa att det sänder brats-signaler. Där skiljde sig våra åsikter kraftigt då jag ansåg att detta var positivt och ja alltså Nisse är väl inte direkt mkt av en brat... Men det är självklart positivt. Tycker dock ändå att röda shorts är snyggt. *kesella med fun light Det ända som är dåligt idag är att jag ser ut som en tomat eftersom jag joggade i värmen imorse och det vägrar lägga sig.. Pinsamt liksom! Något annat som är tråkigt är att det nästan är en hel vecka tills nästa gossip girl, finalen och det kommer bli bananas!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback