Fnitter

I natt så vaknade av att jag garvade. Drömde en dröm där mallan gjorde något jättekul. Eller alltså det var kul i drömmen (ASKUL) men nu ser jag inget jättekul i det men det var härligt att fnittra så att man vaknar :) Något kul i drömmen var att jag var och grillade med lite vänner sen när vi skulle hem så tog Spongan och Joakim taxi för pengar e inga problem, Nisse gick såklart hem och vår allas Sarre Sandahl stannade kvar och väntade för självklart kom Kickan och hämtade upp sin dotter mitt i natten. Jag och Patrique däremot vi tog en cykel och sen skjutsade Patrik mig men det gick inge bra för han är uppvuxen inne i stan och kan alltså inte cykla.. Det här tycker jag är en kul dröm! Sanningsenligt

Kommentarer
Postat av: malin

vad gjorde jag?

2011-05-21 @ 12:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback