Vill

Just nu känner jag hur mina drömmar tar mig väldigt långt bort från sthlm. Trodde att jag var en inbiten sthlmare som tycker att allt annat är skit men på sistone har jag drömt mig bort, till skånska slätten, till det göttiga götet, till och med till de norrländska skogarna (för att åka kunna åka skidor). Men efter helgen i Gbg så är jag lite såld, folk är så sjukt trevliga där och staden är nice! Liten men lagom :) träffade även en kvinna från Gbg idag och vi snackade om hur trevligt allt är way out west och då blev jag ännu mer sugen! Nu ska jag iaf meata Jempa för att snacka om den horse show som har varit och några affärsidéer jag har. Dagen har spenderats på pappas jobb, slank förbi där och blev fast, mkt roligare att snacka med folk där än att plugga höhö! Så ikväll får jag lov att studera istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback