skoj

Igår så var jag med på pappas jobb och hjälpte till lite. det var rätt så skoj. Dom har en praktikant där, en snubbe som har lite problem, typ i min ålder eller nåt. Men han är bra på datorer så jag satte honom på att ladda ner the sims-spel till min dator :) fast sen dök det upp en massa himla problem med datorn så nu är den på värsta reperationen men antagligen blir den bra annars så tyckte killen att jag bara skulle ta en annan dator med mig från lagret och det vore ju nice liksom!
Cattas drömkille jobbar fortfarande där och är fortfarande en dröm för många kvinnor (tror jag). Han är dock gift och jag kan bara tänka mig att hans fru är den lyckligaste frugan i hela världen.
Funderar på att säga det här till honom någon dag, typ bara utbrista: din fru måste vara den lyckligaste i hela världen! Fast vem vet han kanske är värsta kvinnomisshandlaren egentligen? I de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna!
Såg avsnitt 17 av Gossip girl häromdagen och allt jag kan säga är: OMG!!!
Crille och jag enades om att det skulle bli outhärdligt att vänta en hel vecka och vad händer då?? Jo jag får reda på att nästa avsnitt sänds 18 April! APRIL LIKSOM!!?? Omänskligt, så jäkla pain, jag tror jag kommer dööööööööö
Och skulle Lonely boy också kunna dö under tiden? Eller kan Chuck typ också dö för han är dum i huvudet. Chcuk Bass doesn't do girlfriends!!! Om det inte är Blair liksom så ofta han är kär i typ varenda tjej! Arg.





Nu ska jag plugga och sen blir det gymmet.


Kommentarer
Postat av: Antonlovise

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

Postat av: Antonlovise

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-11-23 @ 11:00:30
URL: http://antonlovise.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback