hojhoj kapten Lo

Det var rätt jobbigt igår faktiskt, mycket bilåkande och färjaåkande och massa släpande. Men nu är det iaf gjort! Köpte även rom på båten för jag ska blanda till lite pina coladas!

Men varför skulle behöva komma mer snö igår? Var fett jobbigt att köra och vi kom hem jättesent vilket ledde till att jag:
1. missade Patriks typ spelning
2. var svintrött

Idag så ska jag plugga, något jag alltid försöker göra men aldrig lyckas med. Men just idag så ska mina uppgifter vara inskickade så det är bara att bita i det sura äpplet. Klockan 12 ska jag gå på spinning och sen core. Avskyr spinning men jag måste träna och det är effektivt.

Längtar rätt mycket till sommaren nu, Mullan kommer hem också!! Då ska vi ut och cykla!


Vi ska även ordna en egen festival (uddaferrivalen?) och åka till ullared! Wiie liksom! Husvagnssemester kan ju inte vara annat än roligt! Hoppas att vi ska få såna här killar som grannar på campingen


gud så kul vi skulle ha!

Avslutar med en underbar bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback