Heeeeeej

Jag är trött, har mycket att göra och min kropp värker! Förrutom att jobba några timmar per dag och lära mig allt nytt måste jag också hinna städa ut hemma i Täby, vi ska ha flyttat ut om 4(!) dagar, och så måste jag ju hinna träna och nu så har även min bff Malin S kommit hem och det tar ju också sin lilla tid. Igår kunde jag dock kombinera flytt med att hänga med Mal för hon hjälpte mig snäll som hon är :) Men det var rätt fördelasamt för hon fick typ 2 kjolar, lite tröjor, en jacka, en rygga mm. Hon verkade nöjd, liksom hennes far som hade druckit okända mängder whiskey. Idag så började dagen tidigt hos frissan. Kl 7 i Väsby är lite galet kanske men det är soft att komma igång. Drog sen och gymmade, klar kl 10 och då gick Mal och jag ut och gick. Sen täbban plus shopping och nu på väg in till stan för att jobba. Men först ska jag lämna min dator till pappas praktikant. Känns soft att ha hunnit så mkt redan iaf! Har förresten varit asseg i kroppen hela veckan men idag kändes det bättre så jag körde rätt hårt. Och nu är jag lika seg igen = irri!! Ska jobba till 22.30 vilket är jobbigt för kvällströtta mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback