8:e Mars

Idag är det alltså internationella kvinnodagen men kanske ännu viktigare även fettisdagen (om jag fattat allt rätt). Älskar semlor! Tyvärr blir det ingen semla för mig för jag ska inte äta sån skit :(
Har inget intressant att berätta förrutom att jag och Mallan har skypat och planerat vårt framtida liv. Min dröm är att jag, Mallan, Sassa, Heddan och möjligtvis även Patrick hyr ett hus i skåne där vi sysslar med kreativa saker. Anledningen till varför jag valde ut just dessa personer är för att vi alla har en sak gemensamt: arbetslöshet! Så ni andra behöver inte känna er ledsna, ni får hälsa på så mycket ni vill på helgerna.
Fast först ska jag, Sarre och Heddan gå en kurs på gotland som heter vårfåglar där man sitter i typ en vecka och kollar på fåglar som flyger förbi. Det spelar ingen roll vad man gör om man gör det med mina vänner (eller med mig) för då blir allt kul :)
Men idag ska jag följande kul saker hända:
Jag ska gå ut och gå och bränna fett och gå förbi min pappas jobb och snacka lite with the praktikant som ska fixa the sims till min dator :) Sen ska jag plugga, skriva ännu mer dikter (dööööö) och kl 3 ska jag på arbetsintervju wooooooooooooohhooo. Vilken dag va

Förresten har jag återupplivat lite gamla hits så här på morgonen:

Westlife - fool again
Take that - back for good
Blue - U make me wanna
BSB - ass long as you love me

Mitt 12-åriga boyband-hjärta skuttar lite extra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback