Lo The kid

Shit vilken varm helg alltså, het så det förslår. I fredags kom Kajsa hit, vi shoppade och sen drog vi till grönan. Kände mig som ett barn igen! Gör jag iförsig alltid :) Fnittrade som en tok och alltså shit va insane va grym! I lördags så åkte först Kajsa hem till Åland för att åka ut på sjön, blev sjukt avis! Jag hade tackat nej till att åka till nisses land för jag bjöd in lite Vänner på grillfest men sen kunde helt plötsligt ingen och jag hade vid det här laget Börjat svettas ihjäl och Lördagen förvandlades till den bittraste dagen någonsin. Här satt jag fast i staden, dyngsur av svett och allmänt äcklig medans alla andra plaskade runt i havet och hade det bra. Jag som älskar att bada kunde knappt stå ut med tanken på att det hade kunnat vara jag som låg i spat och njöt.. Bittert värre! Men sen så kom Cattap, räddaren i nöden, bästaste Vännen va och grillade och var glad <3 Och så avslutades kvällen hemma hos Dempa och det var ändå en rätt så Trevlig vändning på en dålig dag. Igår var jag på en lite rolig tillställning, följde med nisse på nån spelning av nåt Slag, hade ingen aning om vad det var för typ av musik och hade Inte heller några direkta förväntningar. Blev positivt överraskad när Det visade sig vara judisk folkmusik! Jag har alltid drömt om att vara judinn liksom och det var saxofoner och dragspel inblandat = nice! Sen när allt körde igång så började ALLA dansa Galet, i ring och i armkrok ja hela billevitten. Sjukt kul, värsta bar mitzvahn (stavas?). Blev Ju inte sämre Av att min favoritscen från gossip girl är när chuck och Blair dansar på just en sån fest. Blundade och låtsades att jag var Blair :) Idag jobbade jag först på morgonen och sen Var det middag hos farmor och farfar. Farfar hade köpt marsipantårta och så kom även mina underbara kusiner och faster för att fira mig. Sjukt lycklig! Fyller år imorrn :D Är som ett litet barn nu, full med adrenalin. En hel dag då jag får Tänka bara på mig och öppna paket och räkna Facebook-grattis :D Its all about me me me! Helt underbart ska det bli. Börjar jobba kl 6 imorrn, det är bra för då är man vaken fler timmar och hinner njuta mer. Inget kan gå fel imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback