Hej!

Jag har varit på aspissigt humör hela dagen. Vädret har verkligen matchat mitt humör. Mina riktiga vänner vet hur mkt jag gillar Åland och kanske kan förstå hur det känns när jag inte ska åka dit och fira midsommar. Har aldrig övervägt det förrut men nu så tänkte jag först gå på spongans midsommarfest sen sket det sig och då lovade jag Nisse att följa med honom. Hur kunde jag någonsin låta en kille få mig till det? Mystery. Var iaf på så dåligt humör, sände mördarblickar på jobbet och är allmänt jätteond, känner mig typ som dr mengele. Men nu känns det pyttelite bättre för jag har rast och mallan vill till fbo. LYCKA!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ska försöka överleva midsommar utan dig Lotten!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback