Heeeeej

Man hinner med rätt mkt på en sån här lång helg. Visserligen har jag jobbat mesta av tiden men ändå hunnit med en del bra saker, festat, grillat hos cattap, grillat hos Spongan, shoppat på Täby galopp-loppisen, varit på födelsedagsfirande, varit en kort stund på Ellis takterass och hört lite guetta från stadion och sen även varit på Åland. Där hann jag också mycket trots att jag bara var där i lite mer än 1 dygn. Blev lite joggande, bastu, kubb, glass på stan och så la vi i båten och jag städade hela båten (duktig). Sen tittade jag på när Nisse städade om båten eftersom mitt jobb inte dög :) Igår var det sååå sjukt varmt och skönt, chillade på bryggan och kände att här kan jag stanna resten av mitt liv och vara lycklig varje dag. Tvättade håret i havet också, asdålig idé för mitt huvud gjorde ont, så kallt var det!! Men ändå var det ovanligt varmt för att vara så här tidigt i Juni, 15 grader e nice ju :) Nu ska jag ut och springa, börjar jobba kl 15 idag, det är fett nice i det här vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback