Dålig karaktär

Var precis på Ica för att köpa melon. Det var nyttigt och bra tyckte jag. Men mellan fruktdisken och snaskavdelningen hann jag börja känna mig sjuk. Lutad över glassen kände jag mig nästintill supersjuk. Ni vet när man kör det där tänket "gör det inte väldigt ont i halsen när jag sväljer? Och känns inte halsmandlarna ovanligt stora och svullna? Det syns nog t.om tydliga bollar på utsidan av halsen, det är därför alla kollar så konstigt på mig! Och det enda som hjälper min stackars hals är glass" Så synd när man tänkte vara nyttig va men det kan inte hjälpas, hälsan måste komma i första rum!
Smakade päron daimen och hallelujah-moment alltså!!! Äntligen kan svenskarna göra glass (inte som finnarna ännu men ett steg närmare iaf!). Nu ska jag kolla på en serie om andra världskriget som jag är helt fast i. asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback