Hothothothothot

Kom precis till Sthlm från Åland. Depressing.. Var glad i höjd med Täby men sen blev jag nere. Vårt gamla hus var trevligt på sommaren men stan suger. Det luktar asfalt. Fast iförsig god somrig asfalt men jag föredrar doften av hav och blommor :) Idag så låg jag hela dagen i båten på sjön, läste twilight medans mina kusiner och Alice och Johan vindsurfade. Tittade upp nån gång när någon trillade eller båten höll på att gå på grund. Kul sällskap :) Är helt crazy i twilight. Såg alla 3 filmer i veckan och har nu läst första boken på mindre än en dag. Är kär i Edward Cullen också så nu är min drömman en blandning av en tonårsmiljardär och en vampyr. Lysande... Mamma kan ha rätt i att jag aldrig kommer gifta mig. Är förresten rätt bränd på kroppen = mindre vackert. Funderar på att raka benen nu för Malibu and me ska på otrohetsresan imorrn. Falsterboooo here we come!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha,jag sa ju att du skulle bli fast i boken också!

Låna tvåan? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback