Sällskap

Min tråkighet gick helt överstyr i går, jag ringde Catta vid ett flertal tillfällen på en interval av cirkus 2,5 timme och vid alla tillfällen låg jag i badet och det blandat med att jag föreslår att Catta och jag ska dra iväg på en finlandskryssning imorrn, lämna mobilerna hemma, inte säga något till nån och rymma. För i Helsingfors hoppar vi av och styr vidare mot tallin och sen tar äventyret fart. Vi skaffar nya pass och dränker oss själva (våra pass) i Östersjön. Vi kommer ju också bli kända i Sverige för alla tidningar skriver om vårt försvinnande och ni som känner oss gråter (okej iaf ni som känner mig). Till slut så tror alla att vi blivit våldtagna och mördade av ryska maffian men i själva verket sitter vi på en strand på Bahamas och pimplar drinkar. Jag kommer gå under namnet Fransesca, låter lagom flådigt, och Catta är Titta-fox för det låter coolt. Catta lät sugen men hon har inga pengar så det blir inget. Men Catta blev som sagt lite orolig för allt badande/att jag vill gå under jorden så efter att hon lovat att ta med sig läsk gick jag med på att hon fick komma hit och se på handboll. Ännu en kväll förstörd... Nää men det va trevligt, vi kollade som sagt på matchen, beklagade oss över diverse fetmaproblem och förfärade oss ännu mer när vi hörde på nyheterna att fetman bara blir större och större i Sverige. Måste skärpa mig nu! Idag har jag jobbat, väldigt trevligt och nu så sitter jag återigen i min ensamhet. Ska äta middag, fish and chips = ej nyttigt. Längtar tills min pappa kommer hem från Sydafrika så man kan få lite sällis och god mat! Fast om ett tag kommer spongebob och jullan och kanske nån mer så det blir ju helt bananas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback