stressigt värre

Det är verkligen helt galet här just nu för min pappa är själv i butiken och alla andra verkar ha försvunnit och min far plus en kund är helt upptagna med att ordna en grej på en dator och jag har tagit emot tre kunder som behövt hjälp med allt mellan himmel och jord. Själv kan jag ingenting om datorer men är väldigt duktig på att improvisera och dessutom tror jag att jag framstår som väldigt rutinerad, fast självklart har jag inte ljugit något utan mest mmmmmmm:at och nickat och låtit väldigt funderande men sedan bett kunderna att komma tillbaka imorrn eller ringa hit. Har även improviserat visitkort för jag visste ju inte var de låg så jag fixade egna. Jag måste ju typ vara en drömperson att anställa!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback