Söndag!

Imorse vaknade jag klockan halv åtta och var superpigg. Det är det positiva med att tillbringa lördagskvällen på släktkalas. Mkt trevligt iaf! Känns moget att skriva det och det känns väldigt moget att kunna tillbringa en lördag på detta sätt. För bara nåt år sen hade jag fått panik (och enorm fest/tegel-abstinens). Skönt att man inte är en tegelhora längre! Förmiddagen idag spenderades framför sprinten och damernas super g. Blev sjukt sugen på att åka skidor (slalom). Sen så var jag i Älvsjö på formex vilket var kul men förvånade mig själv och blev lite smått "mätt" faktiskt. Sen blev det badkaret i nån timma och solsidan. Apropå badkar fattar jag inte hur jag ska klara mig utan det!? Och om två månader ska vi vara utflyttade! Galet! Mer galet är kanske att vi inte har nånstans att flytta in hehe! Men vi är väldigt lugna i det här fast det brinner lite i knutarna, men det löser sig liksom... Ikväll har jag varit otroligt sötsugen, försöker ju sluta liksom och dessutom hade vi inget hemma så mitt i all min mega abstinens så drack jag cirkus 25 liter vatten och det hjälpte faktiskt! Fast lite sötsugen var jag och då kom jag ihåg att jag tappat en torkad aprikos för länge sen in undet soffan! Mkt riktigt hittade jag aprikosen som dock var väldigt hård. Men söt :) Den som spar han har! Imorrn ska jag jobba till 12, sen gymmet och så ska jag åka till biblioteket och plugga. What a way to make a living va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback