Snö

Sitter på min pappas jobb idag igen, jag var tydligen en mkt uppskattad hjälp vilket iförsig är väääldigt förståeligt då jag arbetar utan ersättning. Just nu så installerar jag photoshop på en dator och tittar ut på allt snöande. Förfäras nog lite över snön också, det måste få ett slut innan vi alla blir levande begravda! Förresten så finns det en söt kille här som jag tänkte ragga upp till Catta, inte för att hon nödvändigtvis behöver en kille (who does liksom!?) men den här killen e ju rätt söt och har fina bruna ögon så det ska inte förspillas! Själv vet jag ju att man inte ska titta för djupt i killar med fina ögons ögon men det är redan försent, har redan drunknat i ett par blå ögon för länge sen... Även fast jag är duktig på att simma så blev det så, finns inget att göra åt! Men åter till brunögat hehe, mina närmanden hitills är få men har sagt hej tre gånger! Båda inom radien av 2 minuter! jag rörde mig runt i lokalen som inte är så stor och stötte då på honom flera gånger och min hjärna fick kortslutning och jag blev nervös så jag klämde fram ett hej varenda gång. Missberäknig i planen att fånga cattas drömkille men jag kommer igen! Fast jag misstänker lite homosexualitet för han gjorde nämligen en lite misstänkt vinkning med händerna vid hej-sägandet och jag har aldrig tidigare sett en man göra nåt liknande. Han skulle också kunna vara lite före sin tid vad det gäller hälsningar. Pappa påstår att han inte är gay men vad vet han om sånt, han är ju bara en..... Man! Och det är vi kvinnor som sitter inne på vetskapen om sånt här! Gift är han tydligen också men det kan pappa fått om bakfoten för det här är ju cattas soon to be husband! Men nu lämnar jag detta. Kvällen ska spenderas med Sarah B, det var så länge sen jag såg henne och jag saknar henne! Tror vi ska äta sushi och gå ut och gå med en hund hon passar. Och så måste det nog bli en filmkväll och kanske kanske att man får vara så onyttigt snuskig att man äter lite godis? Ska leka lite i photoshop elements 9 nu, har aldrig provat det förr faktiskt så chingelingen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback