Pinigt

Jag skäms nästan lite över det här men alltså efter att mitt the Sims-beroende satt igång igen så gjorde jag slag i saken att förverkliga en gammal dröm, köpa massvis med prylpaket på blocket. Hittade en lämplig annons och mailade. Fick svar rätt omgående där det bara stod: ring på en gång om du vill köpa dem! Shit tänkte jag, dramatiskt, men ringde såklart genast. Tjejen som sålde lät först utvecklingsstört tills jag insåg att hon var typ 10 år och jag kan lova er att det inte är det allra enklaste att göra affärer med 10-åringar! Jag försökte verkligen för jag vill verkligen ha spelen men liksom på frågan om var hon bor svarar hon "ungefär vid sågen". Vid det är läget ger jag upp, börjar t.om misstänka att hon är yngre än 10 och inser att det inte spelar någon roll för om ett barn säljer detta spel för att det tröttnat slash vuxit ifrån det så borde jag, dubbelt så gammal, definitivt också ha slutat spela. Känns nästan lite perverst att köpa spel av barn när man är i min ålder..

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOL

2011-01-18 @ 20:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback