Nybörjare

Vi fick med oss Cattap på skidturen, hon har aldrig åkt förrut och både Crille och jag insåg att det bådade gott! Och mkt riktigt så bringade Cattas närvaro väldigt mkt underhållning och Crille och jag skrattade så vi nästan kissade på oss (catta med iförsig). Men ni ska veta vilken underbar känsla det var när man närmade sig en brant backa och man kände sig lite som ett barn på julafton, Cp blev lite orolig och nervös men Crille och jag ljög och sa ååååååååhh nej det är inte alls brant här, det är bara att åka på och sen tittade vi på varandra, skrattade lite och mös. Så här såg det ut:






Men sen kom markattan igång och trillade typ ingenting alls så då roade vi oss med att bara skrämma upp henne lite genom att döpa backarna som vi snart skulle åka utför till obehagliga namn, typ svarta branten och ravinstupet. Sjukt läskigt! Efter ca 1 mil började det blåsa storm och snöa så vi fick åka hem men 2 mil och lite mer än 3 timmar blev det. Är trött nu...

Btw så tycker jag att ni ska kolla in det här filmklippet när Catta åker nerför en backe, tyvärr så försvann ljudet men Catta sa först något om att nääää jag kommer trilla varpå Crille kör sin taskiga (men bra) taktik där han ryter och skriker saker som: kör nu, är du feg eller??? osv... Jag garvar mkt på klippet i allafall och ÅT det nu också hehe:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150353838155360&set=a.10150353835810360.590982.820675359#!/profile.php?id=820675359

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha snyggt!

2011-01-07 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback