morsning

Idag har jag börjat dagen med att vara med i massvis med tävlingar på internet. Jag brukar aldrig vara med i sånt för jag inser att chanserna att vinna är sjukt minimala men nu så tänkte jag att om jag är med i SJUKLIGT många tävlingar så borde jag ju någon gång vinna!? Det är väl statistiskt riktigt?
Har även börjat dagen med att äta gröt. Är inte jätteförtjust i gröt, finns bara en sort jag kan äta och det är nallegröt som jag brukar köpa på Åland:


såååå söööööt nalle!
Är inte jag den larvigaste Lobjörnen som finns va!?

Nu så ska jag ut och gå i solen, det ska tydligen vara hälsosamt och sen så ska jag till biblioteket och plugga. Ikväll så ska jag och Crille kolla på Gossip Girl, kom nytt avsnitt igår så det är verkligen spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback