Lördag

Har typ insett att jag föredrar vardagar framför helger eller allra mest så gillar jag tiden mellan jul och nyår. Perfekt blandning mellan vardag och helg! Det är så soft när folk är lediga och allt är så chill och kravlöst. Men nu får man blicka framåt istället och se framemot den underbaraste årstiden då svenskarna vaknar upp ur sitt ide och korkar upp: VÅREN <3 Imorse blev jag väckt att väckarklockan som ringde halv 10 och det kändes hårt. Trodde aldrig aldrig aldrig att jag ens skulle kunna sova till halv 10! Har verkligen vänt på dygnet och jag måste vända tillbaka på nåt himla vänster! När jag lägger mig vid typ halv elva ligger jag ändå bara och vrider och vänder mig jättelänge.. I-landsproblem! Nu är jag iaf påväg till fotografiska med Jo och Heddan. Ska bli kul :) sen vill jag ta en öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback