Hemligt

Jag börjar känna att jag inte kan skriva precis vad som helst här, inte för att jag har jättemånga läsare direkt men om jag skriver att jag spydde som en gris direkt när jag klev ur taxin här hemma igår efter att jag, mogen 22-åring, fick i mig lite för mkt på hemma"fest", ja då vore det ju inte jättekul om typ min mamma skulle råka läsa det, inte för att hon gör det men tänk OM liksom! Min största nervositet har varit för att någon ska upptäcka spyan som ligger härligt placerad på garageuppfarten och om ingen ser det vore det ju förargligt om någon istället läser om det här. Så därför kan jag inte skriva om allt! Just nu pågår en enorm rensning bland prylar här och jag går mest runt och ser till att ingen av värde slängs. Det är iaf bättre än en jättebra loppis, allt e gratis liksom! Senare ikväll ska jag på tashens födelsedagsfest och antagligen till tegel. Måste bara pigga upp mig själv, för gammal för fest 2 dagar i rad! Nu ska jag plugga, not superfunny! Förresten har en annan inte så kul sak hänt men det pallar jag inte att ta nu faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback