heeeello

Vill ni veta vad jag gör idag? Jag jobbar faktiskt! På den skolan jag brukar jobba på lite då och då. Började halv tio men det var ändå rätt jobbigt med tanke på att min dygnsrytm är helt upp och ner. försökte desperat sova vid elva igår men tror jag låg hur länge som helst och bara försökte och ju mer desperat jag blev desto mer gick det åt skogen.. Igår kom käraste Cissi S hem och jag blev väldigt glad över att prata med henne speciellt eftersom vi båda kände exakt samma sak, att hösten varit tråkig och nu kände vi för att göra saker ihop med andra människor. Jag vill liksom göra saker som ett gäng, har alltid drömt om att va en gängmedlem! Är i allafall på sjukt bra humör eftersom vi kanske ska hyra en stuga och åka skidor några stycken!! Love it! Så saker jag längtar till just nu: *GBG horseshow, KB-gänget, Kofman (!), Jobe, Heddan! *Åka till fjällen så många gånger som möjligt, är på ALLT som har med detta att göra, bara att föreslå! *Lördag för då ska jag först åka skidor med Crille plus nils och Cp? Och sen ska jag på julgransplundring hemma hos Nils och sen har Cattap drinkbjudning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback