Hallå där

Igår var jag ganska duktig tycker jag för jag var ute och joggade! Och trots mitt enorma sug efter något sött på kvällen så åt jag inget onödigt :)
Idag så ska jag först lämna in min dator på pappas jobb för den är keffo nr 1!
Ska även på ett viktigt möte idag och så måste jag plugga, lika bra att göra klart så mkt som möjligt av den här veckans arbete för man vet ju aldrig vad som kan komma att hända liksom. Kanske typ får ett skivkontrakt och drar ut på turné eller så blir jag kidnappad av en kriminell motorcyklist eller så är jag så lyckosam att jag får jobba lite!
Idag så tänkte jag även fortsätta att vara duktig och därför ta mig till gymmet för att träna med Maggan. Plus att jag nog ska ut och gå en runda med Cissi vid lunchtid. Herreguuuud jag måste nog sitta väldigt stilla hela kvällen sen och bara kolla på handboll så att jag inte blir överrörlig! Inte inte bra..
Förresten så är jag galet shoppingsugen!!! Men jag har inga pengar, inget jobb så jag gör bäst i att låta bli :( Fast sist jag köpte något var typ förra helgen och det var en fett snygg klänning som jag älskar älskar älskar



Kan alltså tänka mig att leva lite på denna glädje <3 Längtar till påsk också för då gör den sig bäst!
En sak som jag faktiskt MÅSTE köpa är ett par svarta jeans för jag spräckte mina i grenen för ett tag sen och så har även mina två svarta leggings spruckit och det är väldigt synd för det ena paret var sjukligt snygga :( Rest in peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback