Ge mig ett jobb!

Igår blev jag äntligen klar med mitt cv, wiiiiiie! Så nu ska jag söka jobb! Har redan en lista över saker som jag ska köpa när jag fått jobb (och lön), överst står en kristallkrona. Kan verka lite konstigt, framförallt eftersom jag inte har någonstans att ha den men jag älskar kristallkronor så en sån ska jag köpa!


Nu på morgonen har jag varit på Danderyd och röntgat mig (njurstenen liksom). Det var spännande som vanligt, man lär sig alltid nåt nytt på sjukhus. Nu ska jag åka till Arninge för att handla en väldigt viktig sak till mitt cv och sen ska jag städa hela huset för det ser ut som skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! Idag ska jag även träna på något sätt, antingen åka skidor, åka till gymmet eller bara gå ut och gå. Måste ta tag i min livsstil nu, pronto, för jag käkar så mkt skit och rör mig typ ingenting längre så jag måste återgå till mitt hälsosamma jag. Innan det är försent liksom :O:O Men det positiva med att vara ur form slash ha några kg för mkt är att det bara kan bli bättre :) Och det är ju askul när man kommer i form sen!
Håller mig undan facebook ett tag så jag skjuter upp mitt spående lite...
Nu ska jag röra på fläsket, chingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback