ZZzZzzZz

Till skillnad från igår, då jag vaknade upp och kände att hela världen låg för mina fötter och att jag var den underbaraste och roligaste personen Gud någonsin skådat, så är den här dagen väldigt seg. Kvällen igår var ju som sagt också seg. Såg på spårlöst och grät. Grät till Patrik 1,5 också. Och i lördags grät jag när jag kollade på konståknings em för hon som vann åkte för sista gången och grät av lycka slash lite sorg. Det var mäktigt iaf! Jag är en blödig person. Minns den gången Jempa och jag såg i taket lyser stjärnorna på bio. Jag visste innan att jag säkert skulle gråta och det gjorde jag. Jempa visste att hon inte skulle grina men det gjorde hon ändå liksom resten av biosalongen.

Kommentarer
Postat av: Jempa

Minns också att vi fick en reflex, det var ju fint.

2011-02-01 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback