Sick

En dag med barn (jobbade igår) och jag blir sjuk på momangen. Tror inte att allt kramande med barn är så bra. Men det är mysigt iaf :) känner mig som sagt lite sjuk eller iaf början till sjuk. Ont i halsen, lite snorig och känner tendenser till sjukdom i kroppen. Idag var jag astaggad på att träna, hade lagt upp värsta schemat och allt men så ska man gå och bli sjuk!? Hoppas att jag är mkt piggare imorrn för då blir det spinning! Och så har jag asmkt att plugga för på fredag drar jag till Gbg, skandinavium liksom! Globen i all ära men det är lite mer fest där nere och det är alltid schyst att komma till en annan stad. Igår var jag på fridays mmmmmmums och sen på bio och såg 127 timmar för Nisse fyllde år. Filmen va bra, speciellt plus till musiken som var asbra! Nisse tyckte iförsig inte att han lärde sig nåt nytt (kan allt) men jag lärde mig att det gör väldigt ont när armen kilas fast mellan en bergvägg och en jättesten och att det sen gör väldigt ont att skära av sig sin egen arm (har iförsig anat) och så lärde jag mig att James Franco är svinhet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback