Nice

Idag var jag på gymmet och svettades väldigt mkt. Det räknas som bra (även om Toppformen är långt bort). Bra är också att det fortfarande var ljust när jag kom ut därifrån kl halv fem! Gillar verkligen! När jag kom hem så var det så himla kallt, vi har typ inga element på för vi gillar att det är lite frisk luft inomhus, men nu var det FÖR kallt! Efter att mitt ena finger domnat bort och förfrusit la jag mig i badkaret där jag fortfarande ligger. Funderar på hur ödesdigert det skulle vara om jag tappade min iphone i badkaret igen!? Dippar även gurka i ostdipp mmmmm. Måste skynda mig lite bara för när Nils kommer hit om en stund måste alla spår av dipp vara borta. Han tycker inte att man ska dippa varje dag, jag själv tycker väl inte heller att man ska det men att tycka att man inte ska göra det är inte samma sak som att inte göra det. Så tillsvidare dubbeldippar jag vidare i min ostdipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback