Lonely girl

Ikväll har jag känt mig ensam. Gör det rätt så ofta, faktiskt har jag haft en känsla av att jag är ensam i den här stora världen hela mitt liv men den senaste tiden har jag känt det mer än vanligt. Kanske för att jag är lite ensam och för att jag saknar My best friend Mallan <3 love u bitch! Fast jag har ju alltid drömt om att vara helt ensam, typ värsta coola superkvinnan som klarar sig utan en man. Då skulle jag ta hand om Hundar som är övergivna eller vanvårdade. Kollade nämligen på animal planet på ett program där dom tar hand om hundar och sen adopterar bort dom och jag grät när hundarna kom till sina nya familjer. Very touchy! Vill ha en hund! Då skulle han va min bästa vän, vi skulle va som tjorven och båtsman :) Btw så har Chuck Bass lämnat mitt hjärta förevigt! Han gör inte Blair lycklig, det är han för ego för att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback