Idag har jag:

Tränat (gått dåligt), försökt plugga (gått dåligt) och mått allmänt dåligt för jag känner mig ju som sagt lite småhängig. Kanske inte var så himla smart att försöka träna idag?
Något som däremot har gått bra är mitt letande efter en passande skola till hösten. Har hittar några jag vill gå på i skåneland <3 Ska fråga pappa om vi kan köpa en gammal skola som jag kan renovera medans jag ändå pluggar där!
Nu ska jag strax bege mig av mot das stable för jag ska hjälpa Mags att klippa Iggypop (hennes häst). Ska nog även pallra mig upp på hästryggen, om jag minns rätt så är Igor jättekul att rida så det ska nog bli bra. Är även en hejare på att klippa hästar!
Känner mig heller inte lika ensam längre och det är tack vare att jag fått mina presspass till götet :D Tycker förövrigt att det är skit att känna mig ensamast i hela världen, fattar egentligen inte varför jag gör det, har ju 2 föräldrar som bryr sig, vänner som är söta och nu även 2 presspass. Hej och hå vad det går
Saknar min häst Munken lite för han fick mig alltid på bra humör och då var jag aldrig ensam




världssötaste munkibunki dagen innan vi tog bort honom <3 Lite rund men fortfarande så fin!
Nu ska jag spela frågesport innan jag drar till stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback