hej

igår pluggade jag faktiskt förvånansvärt bra! Är nästan chockad själv. Sen på kvällen så åkte jag hem till Sarre och la ett 500-bitarspussel (inte klart ännu). Garvade när hon berättade hur alla hjärtansdag var:
Det började dagen innan med att Pat inte ens visste om att det var alla<3dag och sara kände sig nöjd över att han inte skulle veta det heller men sen på den mest otippade kanalen (hockey) så säger dom det! Och då var det kört. På morgonen så bråkade dom i sängen om vad dom skulle göra under dagen, sen upptäckte sarre att katten hade diarré och skitit ner heeeela huset. Så dom stod i 2 timmar och städade upp kattbajs. Sen spelade dom Uno (otroligt bra spel förövrigt). Och sen var dagen slut :)
Men igår när vi la pusslet så kändes det nästan som att vi firade alla hjärtansdag ihop för underbara mammaKickan kom upp med en bricka med te, geléhjärtan och mumsiga chokladmazariner eller nåt liknande. Så himla mysigt vi hade det jag och fjording-gudinnan! 
Pratade även lite om flashback, Sarre tycker det är askul och det håller jag med om. Tipsade henne dock om Bukefalos som typ är lite samma sak fast med bara hästtjejer (enstaka killar) och ja vi båda höll med om att det antagligen kan vara det bästa som finns! Att samla hästmänniskor på ett och samma ställe så där kan bara leda till underhållning. För er som inte vet det är hästmänniskor verkligen ett släkte för sig. Sara blev iaf eld och lågor när jag berättade att det finns en kategori som heter hästgnägg. Sååååå fantastiskt! Tror vi ska leka där någon dag och skriva massa konstigheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback