fy

vad jobbigt att vakna upp i egen säng! Speciellt för att man inte kan gå till hotellfrukosten utan måste äta ett torrt knäckebröd till frukost :( Sen så vill man ju bara dö när det på sportdelens framsida är något om nån himla valla som var dålig igår för Marcus Hellner. Hallå det har liksom skrivits historia i scandinavium!!!! Inte bara i ridsportens historia, i svensk idrotts!!! Det coolaste som har hänt på typ 30 år (viss osanning) och så hamnar det inte ens på framsidan! Men det är så det är, det är ingen som är intresserad av ridsport förrutom vi som rider, det är kanske inte så folkligt ändå fastän det är en av de största sporterna i Sverige?
Men anyway så känner jag fortfarande magi, kommer leva på det här länge. Sjukt kul helg såklart, man kan alltid räkna med bra fest på en hästtillställning! 
På fredagen kom vi ner sent, drog en vända ute på stan och på lördagen så inväntade vi Maria och co för förfest på vårt hotellrum och då hittar Catta och jag två 17 åriga killar som följer med upp och festar och dom är även delaktiga i det som vi hade roligast åt hela söndagen. Jag insåg tidigt att dom här dudesen var bra wingmans för när vi gjorde ett besök i skyebaren och sen skulle ner på rummet igen blev vi stoppade av en vakt för jag hade snott en vinflaska (jag vet, jag borde mogna) och då visade det sig att en av killarna hade tagit en blomma, my way att festa! 
Vi gick sen in i pianobaren, plankade så klart för kön var lååååång. Pianobaren ligger för er som inte vet det väldigt bra placerad på hotellet så man har nära hem liksom! En asbra kväll alltså som avslutades på ett härligt sätt, det var nämligen så att CP tappade bort mig, istället blev hon dragandes med dom här 2 dudes som jag hade lovat skulle få sova över på vårt rum (dålig idé, vill inte åka ditt för kidnappning av barn hehe) men iaf så förföljer dom catten och hon får jobba järnet för att bli av med dom, tog 20 minuter MINST, hon fick verkligen JOBBA! Men så lyckas hon till slut fly och går upp på rummet. Någon minuter senare hör hon hissdörrarna öppnas och en nöjd stämma vid namn mig som säger: Kom grabbar, nu ska vi festa! Och så kommer jag och dom två killarna in på rummet och enligt Catta är jag så himla nöjd över att jag har hittat dom :) Catta ville typ döööö hihiho
Allt detta har jag fått beskrivet för mig, minns inte mkt faktiskt, men dagen efter vaknade jag iaf upp med den värsta huvudvärken som finns och kunde verkligen inte förstå någonting, varför straffade gud mig så hårt?
Sen var jag iaf på ett utmärkt humör i frukosten och i hissen för i hissen kan man ha väldigt kul, är expert på att få folk att fnissa i hissar och brukar även skapa mig en del bra vänner i hissar. Ingen kan ju fly liksom.
Gick iaf runt hela morgonen och deklarerade: -Att vara med mig är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött!
Var lite halvlullig och som sagt på ett strålande humör, då tar man i lite extra. Egentligen är det så att vara med mig är som att springa uppför en sommaräng och få stickor och fästingar och bränna sig på brännässlor och vilja dö innan man ens har kommit halvvägs. Typ.
Men nu ska jag sätta fart för tro det eller ej så har jag fått den livsinspiration jag har saknat, jag tror att jag återvänder till livet redan idag faktiskt så hejsvejs nu måste jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback