Förbränning

Igår blev allt inte riktigt som planerat. Först hade jag tänkt att jag skulle checka in på gymmet innan jobbet alltså ca 6.00. Men det är för överambitiöst så jag ställde in och planerade gymmet efter jobbet men då ville mamma till Täby c så jag tänkte att jag lika gärna kan följa med och bränna fett på shoppingrundan. Och ja vi brände rätt mkt! Inte fett men nåt annat :) gick helt bananas i en butik men det va kul! Gick och la mig 21.30 igår höhöhö, snacka om trött! Och vaknade halv åtta vilket gör att jag har otroligt mkt tid idag och frågan är nu om jag ska till gymmet och köra spinning kl 10 eller om jag åker och köper valla plus nya pjäxor och åker skidor idag istället? Eller så drar jag till gymmet pronto, kör lite själv, simmar lite och åker skidor senare? Verkligen en knivig sits jag sitter i men det enda jag vet är att jag måste svettas mkt hela våren för att komma i beachform! har slappat ner mig totalt hela hösten :( men i vår ska jag springa flera mil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback