Trött

December är en sådan månad då jag inte har ork att ta tag i något. Speciellt inte träning. Istället hänger det över mig som ett stort mörkt jobbigt moln. Molnet har hängt med sen oktober. Det här mörkret är inte bra för oss!!! Önskar att jag hade det hårda psyket som bara kör liksom... Det är tur att jag jobbar varje dag för annars hade jag säkert aldrig kommit upp ur sängen. Så fort jag är ledig är jag ett vrak, klär mig i äckliga mjukiskläder och ser ut som en försupen fembarnsmorsa. Inte kul!
Men det finns ljuspunkter även i december (förutom jobb och glögg), igår pratade jag tex med Kajsa och blev på bra humör. Blev även påmind om sommaren och insåg att jag måste vara ännu mer än vanligt på Åland i sommar <3 och våren blir underbar!!! Först ska jag åka skidor i januari sen ska jag två helger till Gbg i februari (horse show me love) och så ska vi åka till alperna och skida, jag, cp och mallan så de blir nice!!!!!!!! Och sen ska jag hälsa på Min broder i NY igen!! Känner mig plötsligt mkt piggare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback