Men hej

Hade en Bra dag på jobbet. Börjar gilla högdalen. Klockan 10 imorse var det kö utanför bolaget, it's a crazy place alltså! Blev utbjuden på date också av en man som ville ta en öl med mig. Klockan var då alltså 09.57 så jag var tvungen att tacka nej. Sedan väntade han hela dagen på mig. Som tur var kom Filip (chef) och räddade mig!
Blev även inbjuden på av en Telenor-försäljare på förfest och dit tänkte jag nu släpa med mig cp. Grejen är den att jag alltid beklagar mig över hur tråkiga alla är som bara vill hänga i trygghetszonen och så där va så nu måste jag ju tacka ja när sånt här händer. Ingen aning om vad det är för människor. Har jag tur är det ett gäng nudister eller kanske punkare :)
Men det blir en rolig kväll iaf! Kanske en mindre rolig morgondag eftersom jag jobbar...


Kommentarer
Postat av: malin s

saknar dig

2011-12-04 @ 04:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback